STILL FleetManager™ 4.x
Wiemy wszystko, kontrolujemy wszystko!
Kto może korzystać z danego wózka do określonego zadania? Kiedy doszło do wypadku? W co jest wyposażony ten wózek? Co przy małej ilości wózków da się jeszcze w miarę kontrolować, przy większej flocie jest już znacznie trudniejsze i bardziej skomplikowane.
Dane techniczne FleetManager™
Instrukcja FleetManager™ 4.x TDU
Instrukcja FleetManager™ 4.x FMID



Rozwiązanie: STILL FleetManager™ 4.x
Co potrafi FleetManager™ 4.x?
- Kontrola dostępu za pomocą kart danych lub breloków z chipem oraz pinu.
- Użytkowanie przez kilku użytkowników - również z różnymi uprawnieniami
- Parametryzacja pojazdów poprzez kartę danych lub na odległość za pomocą sieci bezprzewodowych (np. prędkość pojazdu)
- Gromadzenie danych eksploatacyjnych oraz faktów dotyczących wypadków
Dbanie i zarządzanie danymi technicznymi i handlowymi wózków, akumulatorów itd. - Raporty zorientowane na potrzeby (np. analiza efektywności, książka logowania)
- Możliwość pracy w sieci
- Transfer danych poprzez kartę danych, kabel lub łącza bezprzewodowe (GPRS, WLAN)
Moduly FleetManager™ 4.x
Łącznie można połączyć cztery różne funkcjonalności:
- System informacji o flocie + uprawnienia dostępu (standard)
- Rejestrator wypadków (opcjonalnie)
- Rozpoznanie ładunku (opcjonalnie)
- Gromadzenie danych eksploatacyjnych i rejestracja czasu pracy (opcjonalnie)
Przegląd funkcji

System informacji o flocie + kontrola dostępu
- Przyporządkowanie kierowcy/pojazdu poprzez kartę danych
- Możliwe przyporządkowanie również do określonych okresów czasu
- Ochrona przed nieautoryzowanym dostępem do wózka
- Definiowany okres ważności i przedłużenia uprawnień
- Karta danych może być parametryzowana

Rejestrator wypadków
- Protokół z wypadku wraz z istotnymi danymi
- Szczegóły dotyczące prędkości, kąta skrętu kierownicy, siły hamowania itp.
- Dodatkowe informacje m.in. o dacie, godzinie wypadku, wózku, operatorze
- Reakcja wózka na wypadek (m.in. ograniczenie prędkości, włączenie sygnału ostrzegawczego, itp.)

Rozpoznanie ładunku
- Pomiar ciśnienia hydraulicznego za pomocą czujnika
- Ładunek musi ważyć minimum 5% wartości nośności nominalnej wózka

Gromadzenie danych eksploatacyjnych i rejestracja czasu pracy
- Długotrwałe przechowywanie w pamięci pojazdu
- Brak przepełnienia pamięci dzięki zagęszczeniu danych
- Możliwe zapisanie poszczególnych danych również na karcie
- Raporty (m.in. wykorzystania, obciążenia, aplikacji, dziennik logowania)
- Transfer danych poprzez kartę, kabel lub łącza bezprzewodowe