Najczęście zadawane pytania dotyczące wynajmu

  • Oferta wynajmu - co zawiera flota STILL?

    STILL oferuje Państwu 60 róznych typów wózków widłowych. Ponad 700 urządzeń pozostaje do Państwa dyspozycji. Naszym celem jest dopasowanie wózka do każdego zapytania.

    Obojętnie, czy są to klasyczne wózki z przeciwwagą z napędem elektrycznym, Diesla czy gazowym, wózki techniki magazynowej, ciągniki czy wózki do komisjonowania.

    W naszej ofercie wynajmu znajduje się się również dodatkowe wyposażenie i osprzęt do wózków, takie jak: pozycjonery wideł, przedłużki, paletyzery, obrotnice, HRS, Elocon. Państwa korzyść: wyszystko otrzymacie Państwo z jednego, pewnego źródła!

  • Oferta wynajmu - gdzie mogę wynająć?

    STILL jest do Państwa dyzpozycji zawsze i wszędzie. Pięć punktów wynajmu wózków w Polsce gwarantuje najlepszą dostępność.

    Nasi doświadczeni eksperci ds. wynajmu chętnie Państwu doradzą. W trakcie bezpośredniej rozmowy dopasujemy właściwy wózek do każdego zapotrzebowania.

    Tutaj znajdą Państwo osobę kontaktową.

  • Wynajem - kiedy otrzymam fakturę?

    Pierwsza faktura zostanie wystawiona ostatniego dnia roboczego w pierwszym miesiącu wynajmu. W przypadku wielomiesięcznego wynajmu kolejne będą wystawiane ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Faktury są wysyłane listem zwykłym. Na Państwa życzenie mogą zostać wysłane również mailem w formie elektronicznej.

    Po zwrocie urządzenia STILL wystawi fakturę za ewentualne uszkodzenia mechaniczne, wynikające z użytkowania niezgodnego z ogólnymi warunkami wynajmu STILL.

  • Wynajem - co zrobić gdy pojawią się pytania w trakcie trwania najmu?

    STILL jest z Państwem przez cały okres wynajmu. W przypadku wszelkich pytań, jak również przeglądów czy napraw STILL jest do dyspozycji. Naturalnie możecie Państwo przedłużyć okres wynajmu. Prosimy również o zwrócenie uwagi na obowiązki uzytkownika wynikające z "Ogólnych warunków wynajmu STILL".

    Tutaj znajdziecie Państwo osoby kontaktowe

  • Wynajem - czy urządzenie zostanie dostarczone czy muszę je sam odebrać?

    Na życzenie STILL może zapewnić dostawę i odbiór urządzenia do / z miejsca użytkowania. Możecie Państwo również sami urządzenie odebrać i zwrócić.

  • Wynajem - jak zamówić wynajem urządzenia?

    Po uzgodnieniu dokładnych oczekiwań i potrzeb otrzymacie Państwo konkretną ofertę, którą wystarczy podpisać i odesłać. Podpisana oferta w powiązaniu z "Ogólnymi warunkami wynajmu STILL" jest Państwa zamówieniem.

  • Akcesoria - czy mogę wynająć osprzęt do specjalnych zadań?

    Do wszystkich wózków z przeciwwagą STILL oferuje także wynajem dodatkowego osprzętu takiego jak: widły o nietypowych długościach, pozycjonery wideł, podwójne paletyzery wideł itp.

    Niezależnie od Pańśtwa wymagań i zadań jakie czekają na nasze wózki z floty wynajmu, STILL znajdzie prawidłowy osprzęt.

  • Akcesoria - czy mogę otrzymać dodatkowe baterie, np. do pracy w trybie wielozmianowym?

    Przy normalnym użytkowaniu jedna bateria wystarczy na jedną zmianę pracy, następnie musi być ponownie naładowana. Do pracy wielozmianowej STILL oferuje dla większości urządzeń baterie dodatkowe.

    W czasie kiedy jedna bateria jest ładowana urządzenie może pracowac wykorzystując drugą. Oczywiście wraz z bateriami dodatkowymi STILL dostarcza również stelaże do ich wymiany.

  • Serwis i ubezpieczenie - na co zwrócić uwagę?

    Nowoczesna flota wynajmu STILL gwarantuje wydajną pracę przy użyciu najnowszych technologii. Oczywiście wynajmujecie Państwo sprzęt z pełną obsługą serwisową, co oznacza brak dodatkowych kosztów związanych z przeglądami i naprawami.

    Na Państwa życzenie oferujemy ubezpieczenie sprzętu od uszkodzeń mechanicznych.