Elektryczny wózek widłowy RX 20 marki STILL zwycięzcą testu

Redaktor naczelny czasopisma LOGISTIKWELT Walter Dorsch przekazuje puchar na ręce Berta-Jana Knoefa, dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży i marketingu w firmie STILL.
Elektryczny wózek widłowy RX 20 marki STILL został uznany zwycięzcą testu za rok 2009 przeprowadzonego przez czasopismo specjalistyczne LOGISTIKWELT.
Niezależni zawodowi operatorzy wózków widłowych wzięli pod lupę pięć porównywalnych elektrycznych wózków widłowych różnych producentów, by je przetestować i ocenić.
Redaktor naczelny Walter Dorsch przekazał puchar na ręce pana Berta-Jana Knoefa, dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży i marketingu w firmie STILL. „Nowy wózek RX 20 na szczycie klasyfikacji to pojazd, który już od jakiegoś czasu sprawdza się na rynku” — twierdzi red. Dorsch.
Wózek RX 20 zdobył punkty przede wszystkim w kategoriach: właściwości jezdne, ergonomia i obsługa. Bert-Jan Knoef oświadczył przy tej okazji: „Otrzymanie tej nagrody napawa nas wyjątkową dumą. Potwierdza ona, że nasze działy rozwoju i produkcji podjęły właściwe działania na rzecz naszych klientów.”
Seria elektrycznych wózków widłowych RX 20 w roku 2009 została poddana liftingowi. Jego efektem jest bardziej przyjazne dla użytkownika stanowisko operatora oraz wyższa wydajność wózka. Nowością jest np. opcjonalna elektryczna obsługa hamulca postojowego oraz obsługa układu hydraulicznego za pomocą minidźwigni.
Eliptyczny panel sterowania z wyświetlaczem poddano całkowicie nowej stylizacji i umieszczono w dobrze widocznej części przedniej. W seryjnym wyposażeniu dostępny jest program oszczędzania energii „Blue-Q”, który może być aktywowany przez operatora za pomocą przycisku. Zaoszczędzić można do 20 procent energii. Oznacza to obniżenie kosztów eksploatacji nawet o kilkanaście tysięcy złotych w ciągu pięciu lat pracy w trybie trzyzmianowym.
Seria RX 20 o udźwigu od 1,5 do 2,0 ton już podczas wprowadzania na rynek wyznaczyła nowe trendy dzięki bezpiecznej i szybkiej wymianie akumulatorów z boku. RX 20 to sprawdzony pojazd, który dzięki liftingowi oferuje znacznie więcej i można go stosować w całej intralogistyce.